Çiçek Sokak'a Yeni Bir Park Ve Gezi Alanı Kazandırılması Talebi İmza Kampanyası
Çiçek Sokak sakinleri olarak, mahallemizde yeşil alan ve dinlenme imkânlarının yetersizliğini üzülerek gözlemliyoruz. Bu nedenle, Çiçek Sokak'ta yeni bir park ve gezi alanı oluşturulmasını talep ediyoruz. Böyle bir düzenleme, çocuklarımızın güvenle oynayabileceği, yetişkinlerin nefes alabileceği ve komşuluk ilişkilerimizi güçlendirecek ortak bir buluşma noktası sağlayacaktır. Yetkililerin bu haklı talebimizi değerlendirerek gerekli adımları atmasını saygıyla bekliyoruz.
Kampanyanı Başlatan
Ayşe Yılmaz
27 Haziran 2026