Ayşenin Önemi İmza Kampanyası

5 kişi imzaladı. Hedef 80 imza!

<p>Çok sevgili arkadaşım Mine'nin ilerideki çocuğu için önerdiğim isim Ayşe'dir. Lakin kendisi ısrarla kabul etmemektedir. Lütfen bu kampanyaya destek olun. </p><p>Peki neden Ayşe ismi olmalı ?</p><p>Öncelikle ismin anlamı şudur :</p><p>Rahatlık, bolluk ve berekettir. Bu isim zenginlik ve refah içinde yaşayan kimse anlamına gelir. Kim çocuğunun hayatının rahatlık ve bollukla geçmesini istemez ki ? </p><p>Bu sebepten lütfen kampanyaya destek verin</p><p>Google'dan yaptığım araştırmalara göre Ayşe isminin karakter analizi şu şekildedir:</p><p><span>Girişken ve etrafındaki insanları ikna kabiliyetiyle tanınan bir yapısı vardır. Çok cesurdur ve gerçekten korktuğu pek az olay vardır. Güzelliklerden ve bunları yaşamaktan çok hoşlanır.&nbsp;</span></p><p><span>Çocuğun isminin neden Ayşe olması gerektiğİ bu şekildedir<br></span><br></p>

Kampanyanı Başlatan

Ayşenur Koçal

17 Nisan 2021

Kategori

Kişisel

Güncel İmzalar

Yorumlar

ayşe ismi süper bi isimdir anlatamam o kadar güzel ilerde cocum olursa bende ayşe koycam çok iyi bi isimdir ayşe ismi koymayan insan değildir

Berat A.

17 Nis 2021

Evet ayşeler aşırı işsiz 2 kere düşünün

Zeynep A.

17 Nis 2021