Aras Kargo KAPATILSIN İmza Kampanyası

29 kişi imzaladı

Aras Kargo KAPATILSIN
<p>verdiğimiz kargoların bir an önce elimize ulaşması. Firmaların bu tarz boş şirketlerle anlaşmaması. Aras Kargonun yerini müşterilerine insan gibi davranan firmalar alması. Aras kargoyu KAPATMAK.</p><p><br></p>

Kampanyanı Başlatan

Oktay

05 Ekim 2019

Güncel İmzalar

Yorumlar

aras kargo kapatılsın acil

zaza k.

28 Ara 2024

Lütfen çok mağdur var artık, bu işi yapmayın yapacak bir sürü iş var insanları daha fazla mağdur etmeyin.

Can Ö.

21 Ara 2023

Kargolar gelmiyor. Sürekli sahte dağıtıma çıkarılıp geri gönderiliyor. Satıcıları dolandiriyorlar bence kapatılsın Istemiyoruz bu kadar rezil firmalar

Tuğçe D.

15 Tem 2023

Beceriksiz firma kapatılsın

Asiye T.

12 Haz 2023

Aras kargo kapatılsın. Hiç bir şekilde düzgün çalışmayan üstelik müşterileri mağdur eden, bu mağduriyeti düzeltmek için hiç bir çaba göstermeyen bir firmadır .

Elmas Y.

25 Nis 2023

Heryerde bu firmanın karşıma çıkmasından bıktım işine yapan kargo firmalarina haksızlık Aras kargo artık karşıma çıkma

Sultan a.

05 Mar 2022

Bu kadar gerizekalılık gerçekten şaşırtıcı böyle salakça bir firma görmedim

Berk

28 Şub 2022

Aras kargo kapatılsın aldığımız ürünleri hiç getirmiyor bıktırdı artık böyle sorumsuz bir firma olmaz olsun

Rasim G.

07 Tem 2021

Ürünler artık teslim edilmiyor. Benim ürünüm şu an başkasına teslim edilmiş olarak gözüküyor. 2 haftadır bekliyorum...

Hilal

21 Şub 2021

Kargocu denen adam zile basmadan gidiyor. Daha fazla bir şeye gerek yok.

fevzi ö.

12 Kas 2020

Biz artık Aras kargoyu tercih etmiyoruz. Firmalarinda bunu görmesi gerekiyor. Aras kargo ile çalışmayın artık.Urunleri teslim etmiyorlar.

Tansu A.

05 Eyl 2020

Profesyonelliğin "p"sinden yoksun, çalışanlarının edep ve saygıdan bir haber olduğu bu kargo firmasının artık bu ülkeden izleri silinsin!!!! Alamadığınız hizmetin parasını ödemekteki haksızlığı geçtim çalışanlarının edepsizliklerine maruz kalan bizler oluyoruz.

Neslihan A.

07 Tem 2020

ben bu subeyi şikayet etmekten bıktım onlar bıkmadı aras kargo Diyarbakır karacadağ subesi yine bilgim dahilinde olmadan kargomun kabul etmedigimi belirtmisler ben kargo mu istiyorum cimer e kadar sikayet ediyorum bu firmayı ama yine ayni yine ayni. ne yapmamız gerekiyor acaba başka ya personeliniz iş yapamıyorsa yapmayın bu işi bu nasil bir işleyiş bu nasıl sorumsuzluk yeter artık. telefonları da asla acmiyorlar bu nasil iş ya

Kübra B.

02 Haz 2020

Eve geldik yoksunuz veya eve geldik kargoyu kabul etmediğiniz için kargo teslim edilemedi diyip sslında hiçbir zaman eve kargoyu getirmeyen ciddiyetsiz ve beceriksiz bir kargo şirketidir

Mert D.

23 May 2020

Bu firma derhal kapatılma ve yetkililer artık bir şey yapmalı. 81 ilden insanlar mağdur ediliyor, insanların aklıyla, emeğiyle ve parasıyla oynanıyor. Bu dolandırıcılığı devlet yetkilileri görsün artık !!!

Aylin D.

18 May 2020

İşini bu kadar kötü yapan bir şirket olamaz derhal kapatılsın. Bir tane çalışanı mı düzgün olmaz ya koca şirkette bir tane bile adam yok istisnalar kaideyi bozmaz

Ali E.

02 May 2020

Çalışanlarda insan herkes dışarı çıkmama uğraşında olurken bu insanların gereksizce hizmet vermeye çalışmaları büyük risk hem kendileri hem aileleri hemde ülkemiz acısından Bu nedenle hemen kapatılmalı

Gökhan e.

22 Mar 2020

Antalya Varsak şubesinden 6 yıldır kargolarımı almak için çırpınıyorum.Şube ve genel merkezler telefonu açmıyor.Çalışanlar saygısız.Uğraşmadan bahanelerle kargoyu getirmeyip sizi çağrıyorlar ya da iade ediyorlar.

Can Y.

19 Kas 2019

Geç çalışan ve insani ilişkileri gerçekleştiremeyen

Oktay

05 Eki 2019