Aras Kargo KAPATILSIN İmza Kampanyası
29 kişi imzaladı

Kampanyanı Başlatan
Oktay
05 Ekim 2019
Kategori
İnsan HaklarıGüncel İmzalar
Yorumlar
aras kargo kapatılsın acil
zaza k.
28 Ara 2024
Lütfen çok mağdur var artık, bu işi yapmayın yapacak bir sürü iş var insanları daha fazla mağdur etmeyin.
Can Ö.
21 Ara 2023
Kargolar gelmiyor. Sürekli sahte dağıtıma çıkarılıp geri gönderiliyor. Satıcıları dolandiriyorlar bence kapatılsın Istemiyoruz bu kadar rezil firmalar
Tuğçe D.
15 Tem 2023
Beceriksiz firma kapatılsın
Asiye T.
12 Haz 2023
Aras kargo kapatılsın. Hiç bir şekilde düzgün çalışmayan üstelik müşterileri mağdur eden, bu mağduriyeti düzeltmek için hiç bir çaba göstermeyen bir firmadır .
Elmas Y.
25 Nis 2023
Heryerde bu firmanın karşıma çıkmasından bıktım işine yapan kargo firmalarina haksızlık Aras kargo artık karşıma çıkma
Sultan a.
05 Mar 2022
Bu kadar gerizekalılık gerçekten şaşırtıcı böyle salakça bir firma görmedim
Berk
28 Şub 2022
Aras kargo kapatılsın aldığımız ürünleri hiç getirmiyor bıktırdı artık böyle sorumsuz bir firma olmaz olsun
Rasim G.
07 Tem 2021
Ürünler artık teslim edilmiyor. Benim ürünüm şu an başkasına teslim edilmiş olarak gözüküyor. 2 haftadır bekliyorum...
Hilal
21 Şub 2021
Kargocu denen adam zile basmadan gidiyor. Daha fazla bir şeye gerek yok.
fevzi ö.
12 Kas 2020
Biz artık Aras kargoyu tercih etmiyoruz. Firmalarinda bunu görmesi gerekiyor. Aras kargo ile çalışmayın artık.Urunleri teslim etmiyorlar.
Tansu A.
05 Eyl 2020
Profesyonelliğin "p"sinden yoksun, çalışanlarının edep ve saygıdan bir haber olduğu bu kargo firmasının artık bu ülkeden izleri silinsin!!!! Alamadığınız hizmetin parasını ödemekteki haksızlığı geçtim çalışanlarının edepsizliklerine maruz kalan bizler oluyoruz.
Neslihan A.
07 Tem 2020
ben bu subeyi şikayet etmekten bıktım onlar bıkmadı aras kargo Diyarbakır karacadağ subesi yine bilgim dahilinde olmadan kargomun kabul etmedigimi belirtmisler ben kargo mu istiyorum cimer e kadar sikayet ediyorum bu firmayı ama yine ayni yine ayni. ne yapmamız gerekiyor acaba başka ya personeliniz iş yapamıyorsa yapmayın bu işi bu nasil bir işleyiş bu nasıl sorumsuzluk yeter artık. telefonları da asla acmiyorlar bu nasil iş ya
Kübra B.
02 Haz 2020
Eve geldik yoksunuz veya eve geldik kargoyu kabul etmediğiniz için kargo teslim edilemedi diyip sslında hiçbir zaman eve kargoyu getirmeyen ciddiyetsiz ve beceriksiz bir kargo şirketidir
Mert D.
23 May 2020
Bu firma derhal kapatılma ve yetkililer artık bir şey yapmalı. 81 ilden insanlar mağdur ediliyor, insanların aklıyla, emeğiyle ve parasıyla oynanıyor. Bu dolandırıcılığı devlet yetkilileri görsün artık !!!
Aylin D.
18 May 2020
İşini bu kadar kötü yapan bir şirket olamaz derhal kapatılsın. Bir tane çalışanı mı düzgün olmaz ya koca şirkette bir tane bile adam yok istisnalar kaideyi bozmaz
Ali E.
02 May 2020
Çalışanlarda insan herkes dışarı çıkmama uğraşında olurken bu insanların gereksizce hizmet vermeye çalışmaları büyük risk hem kendileri hem aileleri hemde ülkemiz acısından Bu nedenle hemen kapatılmalı
Gökhan e.
22 Mar 2020
Antalya Varsak şubesinden 6 yıldır kargolarımı almak için çırpınıyorum.Şube ve genel merkezler telefonu açmıyor.Çalışanlar saygısız.Uğraşmadan bahanelerle kargoyu getirmeyip sizi çağrıyorlar ya da iade ediyorlar.
Can Y.
19 Kas 2019
Geç çalışan ve insani ilişkileri gerçekleştiremeyen
Oktay
05 Eki 2019