3219 Lojistik Mezunlarına Ön Lisans KPSS Merkezi Atamalarda Daha Fazla Kadro Ayrılmasını İstiyoruz.işsiz Kalmak İstemiyoruz İmza Kampanyası
716 kişi imzaladı. Hedef 750 imza!

Kampanyanı Başlatan

Lojistik Kpss
22 Nisan 2019
Kategori
Kamu KurumlarıGüncel İmzalar
Yorumlar
Önlisans lojistik mezunlarına da kamuda kadro açılması gerekmektedir. Gereğinin yapılmasını arz ederim.
Ezgi Ç.
07 Haz 2025
aa aa
aa a.
29 Eki 2024
lojistik ön lisans mezunu öğrencilerin mağdur edilmemesini ve adaletli bir memur alımının yapılmasını istiyoruz.
Hüseyin E.
21 Eki 2024
3219 kodu lojistik mezunlarına kadro açılsın
Gül ç.
15 Oca 2024
Adaletli alım yapmalarını istiyoruz
Seda Ö.
04 Mar 2023
2016 Lojistik mezunuyum fakat açılan kadrolarda biraz sorun olduğu konusunda hem fikirim. İşsiz kalmak istemiyorum artık...
Toprak Y.
27 Oca 2021
Lojistik bölümü kapsamlı bölüm olmasına rağmen kadro sayıları yok denecek kadar az çoğaltılması lazım.
Alper G.
17 Oca 2021
Lojistik mezunları olarak daha fazla merkezi atama istiyoruz
Tayfun E.
09 Oca 2021
Bu sene ilk defa kpss ye girdim, pek iç açıcı bir sonuç alamadım fakat yüksek akşamda lojistik kadrosu yok. Lojistiğin çok fazla lazım olduğu zamandayız fakat aranamıyoruz. Lütfen birileri sesimizi duysun.
Elif N.
05 Oca 2021
Ön lisans lojistik alımını istiyoruz teşekkürler
Saniyenur g.
15 Ara 2020
Kpss lojistik bölümü kontenjanlar atamalar çoğalsın yaş şartı kaldırılsın yaşımız geçiyor..........
Deniz h.
06 Ara 2020
Lojistik bölümü mezunlarına daha çok kadro açılmasını istiyoruz. Kendi işimizi yapmak istiyoruz.
senanur g.
26 Kas 2020
Lütfen merkezi alımla biz lojistik mezunlarını da görün
Bahar u.
05 Kas 2020
bi zahmet kadro acilsin, mezun olup devlete giremiyceksek bosuna mi okuduk, kadro acilsin
asdfghj
04 Eki 2020
Merkezi atamalarda kontenjan istiyoruz
Büşra O.
31 Ağu 2020
Önlisans lojistik 2018 mezunuyum. Bize kontenjan açmalarını istiyoruz
Fatma d.
05 May 2020
Ben Trakya Üniversitesi İpsala MYO lojistik önlisans mezunuyum. Kadro verilmesi gerektiğini düşünmekteyim. Tğm yazılanlar eksiksiz katılıyorum. Lütfen gereği yapılsın. O kadar üniversite oku işsiz kal çok zoruma gitmekte ve okuduğum bölüm kötü bir bölüm de değil bi an önce gereği yapılsın.
Nisa N.
19 Ara 2019
Kendi bölümüm ile ilgili iş de çalışmak istiyorum. Biz lojistik önlisans mezunları için daha fazla kadro açılmasını istiyoruz. Lisanslara verilen kadronun en az bize de hak tanınmasını istiyorum.
Meryem A.
30 Ara 2018
kabilyetli ve iyi derecede öğrenim görüyoruz atanmak istiyoruz.
ümmü g.
24 Ağu 2018
Lojistik mezunları dünyanın geleceği demem §u ki geleceğinizi kaybetmeyin bir safha da biz lojistikçilere yer açın
ibrahim h.
26 Oca 2017
Atanalim artık ömrümüz bitti
Özlem K.
20 Ara 2016
Lojistik olarak ülkemizde daha fazla alım yapılmalı
Tolunay Ş.
14 Kas 2016
ULAŞTIRMA, ULAŞIM, SEVKIYAT, DEPOLAMA VS.. İŞİ BİZİM İŞİMİZDİR
Tuncay N.
09 Kas 2016
LÜTFEN LOJİSTİK MEZUNLARI MAĞDUR EDİLMESİN KADROLAR DAHA FAZLA GENİŞLETİLSİN ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER
ECEM S.
09 Eyl 2016
MEZUN oluyoruz atanamıyoruz. bu ülke de en önemli gelir kaynağı ithalat ve ihracattır. bunun takibini ve sorumlluğunu bize bırakmak zorundasınız. biz bu bölümü boşuna okumadık.Lojistiği öldüremezsin ve şöyle de bir gerçek var ki bu bölümü yok etmek için ticareti yok etmeniz gerek buda imkansız. biz sadece hakkımızı istiyoruz. lütfen yetkililerimizin dikkatine zorlaştırmayın atamaları önümüzü kapatmayın. Ülkemiz bizler sayesinde kalkınıp gelişecek. yetkililerimizin dikkatine..
ESRA A.
30 Ağu 2016
kpss önlisans lojistiğe kadro bekliyorum
sinem ç.
28 Ağu 2016
İşsiz kalmak istemiyoruz.
dilan k.
25 Ağu 2016
Lojistik mezunlarına Ön Lisans KPSS merkezi atamalarda daha fazla kadro ayrılmasını istiyoruz.
Eren Ö.
24 Ağu 2016
Lojistik okuyup issiz kalmk istemiyoruz isimizi profosyonel olarak yapmak icin hakkettigimz kurumlara kodrolara atanmak istiyoruz lutfen sesimizi duyun lojistik okumk zordur zannedildigi gibi nakliyecilik degildir lojistik bir bilim dalidir .
lutfiye B.
11 Ağu 2016
bızede hak verılmesını ıstıyorum lojıstık bolumu mezunu olarak
merve k.
22 Tem 2016
türkiyenin lojistik alanında istihdam edilmesaini istiyorum ilgili makamların gereğini yapmasını rica ediyoruz
sevinç b.
22 Haz 2016
Atamam istiyoruz
Abdurrahman S.
17 Haz 2016
DAHA FAZLA KADRO İSTİYORUZ...
TC M.
11 Tem 2015
Gaziantep Üniversitesi Naci Topçuoğlu Lojistik bölümünden mezunum artık daha fazla iş imkanı istiyoruz.\r\nLojistik elemanına her sektörde ihtiyaç varken neden her işletmede kalifiyesiz alanında uzman olmayan elemanlar tercih ediliyor buna anlam veremiyorum.\r\nLojistik bölümünün daha anlaşılır olması için devletin katkısı şart... \r\nBeni dikkate alacağınızdan hiç şüphem yoktur.\r\nİyi çalışmalar
Erdem Ö.
01 Tem 2015
Geçen yıl kursa giderek tüm yıl kpssye hazırlandım.Bizim bu bölümü seçme nedenimiz önü açık ataması kolay olduğu içindi.Ama görüyoruz ki tek bir açık pozisyon bile yok şaka gibi.Bu durumun bi an önce düzeltilip 3219 kodunun da tercih listesine eklenmesini istiyoruz.
Müge N.
23 Haz 2015
LOJİSTİK MEZUNLARINA ALIM İSTİYORUZ.
OKAN A.
17 Haz 2015
Lojistik Mezunu Olarak Bizlere ihtiyacınız olacaktır. Benim mesleğimi farklı bölüm okumuş arkadaşlar yapmasın bırakın işimizi yapalım...
Onur A.
06 Haz 2015
LÜTFEN LOJİSTİK MEZUNLARINA KPPS\'DEN 70 PUAN VE ÜZERİ PUAN ALANLAR İÇİN ALIM AÇINIZ. MAĞDUR DURUMDAYIZ. BİLGİLERİNİZE ARZ EDERİM...
Okan A.
25 May 2015
Gelecegi olan bir bolum önem verilmesini,geliştirilmesini ve hak ettiği değerli verilmesini istiyoruz..
Mahmut K.
18 Nis 2015
Aldigimiz eğitim üzerine normal şartlarda Gümrükler,posta teşkilatı Karayolları demir yolları v.b kurumların yürütme işlemlerini lojistik mezunları yapmalı
Mustafa A.
15 Nis 2015
Emeğiniz ve çabamız boşa gitmesin lütfen bize de kadro açın
Savaş M.
11 Mar 2015
Küçük bir sehirde yaşadığım icin iş bulamıyorum.. İmkanların fazla olmasını istiyorum..
Büşra D.
10 Mar 2015
16 senenin sonunda işsizlik olmamalı emeklerimize yazık olmasını istemiyoruz bi farkımız olmalı.
Yusufcan O.
10 Mar 2015
İyi olsun inşallah..
Ömer K.
10 Mar 2015
Kpss de kadro ayrılmasını istiyorum
ertunç p.
10 Mar 2015
lütfen biz 3219 önlisans lojistik mezunlarının kadro çağrısını duyun . .
Musa D.
10 Mar 2015
Destekliyorum.
Fatih O.
10 Mar 2015
Ön lisans lojistik mezunları olarak Nisan ayında yapılacak olan merkezi atamalarda bu olumsuz durumun düzeltilmesini beklemekte ve ön lisans lojistik mezunlarına kadro ayrılmasını istemekteyiz.
Berkalp K.
10 Mar 2015
Haberler / Güncellemeler
- BENİM İŞİMİ YAPAN BİR İŞLETMECİ BİR İKTİSATÇI GÖRMEK İSTEMİYORUM. HERKES KENDİ İŞİNİ YAPMALI . BU HAKSIZLIK....17.11.2014
- Lojistik mezunlarına merkezi atamalarda daha fazla kadro istiyoruz.27.10.2014
- alanımız cok kapsamlı hava, kara, denız, demır yolları her alanda egıtımımız saglam daha fazla ıstıhtam ıstıyoruz.( lojıstısyenler)24.10.2014
- lojistik nefes gibidir kesılınce hıssedılır...24.10.2014