3219 Lojistik Mezunlarına Ön Lisans KPSS Merkezi Atamalarda Daha Fazla Kadro Ayrılmasını İstiyoruz.işsiz Kalmak İstemiyoruz İmza Kampanyası

716 kişi imzaladı. Hedef 750 imza!

3219 Lojistik mezunlarına Ön Lisans KPSS merkezi atamalarda daha fazla kadro ayrılmasını istiyoruz.işsiz kalmak istemiyoruz

Kampanyanı Başlatan

Lojistik Kpss

22 Nisan 2019

Güncel İmzalar

Yorumlar

Önlisans lojistik mezunlarına da kamuda kadro açılması gerekmektedir. Gereğinin yapılmasını arz ederim.

Ezgi Ç.

07 Haz 2025

aa aa

aa a.

29 Eki 2024

lojistik ön lisans mezunu öğrencilerin mağdur edilmemesini ve adaletli bir memur alımının yapılmasını istiyoruz.

Hüseyin E.

21 Eki 2024

3219 kodu lojistik mezunlarına kadro açılsın

Gül ç.

15 Oca 2024

Adaletli alım yapmalarını istiyoruz

Seda Ö.

04 Mar 2023

2016 Lojistik mezunuyum fakat açılan kadrolarda biraz sorun olduğu konusunda hem fikirim. İşsiz kalmak istemiyorum artık...

Toprak Y.

27 Oca 2021

Lojistik bölümü kapsamlı bölüm olmasına rağmen kadro sayıları yok denecek kadar az çoğaltılması lazım.

Alper G.

17 Oca 2021

Lojistik mezunları olarak daha fazla merkezi atama istiyoruz

Tayfun E.

09 Oca 2021

Bu sene ilk defa kpss ye girdim, pek iç açıcı bir sonuç alamadım fakat yüksek akşamda lojistik kadrosu yok. Lojistiğin çok fazla lazım olduğu zamandayız fakat aranamıyoruz. Lütfen birileri sesimizi duysun.

Elif N.

05 Oca 2021

Ön lisans lojistik alımını istiyoruz teşekkürler

Saniyenur g.

15 Ara 2020

Kpss lojistik bölümü kontenjanlar atamalar çoğalsın yaş şartı kaldırılsın yaşımız geçiyor..........

Deniz h.

06 Ara 2020

Lojistik bölümü mezunlarına daha çok kadro açılmasını istiyoruz. Kendi işimizi yapmak istiyoruz.

senanur g.

26 Kas 2020

Lütfen merkezi alımla biz lojistik mezunlarını da görün

Bahar u.

05 Kas 2020

bi zahmet kadro acilsin, mezun olup devlete giremiyceksek bosuna mi okuduk, kadro acilsin

asdfghj

04 Eki 2020

Merkezi atamalarda kontenjan istiyoruz

Büşra O.

31 Ağu 2020

Önlisans lojistik 2018 mezunuyum. Bize kontenjan açmalarını istiyoruz

Fatma d.

05 May 2020

Ben Trakya Üniversitesi İpsala MYO lojistik önlisans mezunuyum. Kadro verilmesi gerektiğini düşünmekteyim. Tğm yazılanlar eksiksiz katılıyorum. Lütfen gereği yapılsın. O kadar üniversite oku işsiz kal çok zoruma gitmekte ve okuduğum bölüm kötü bir bölüm de değil bi an önce gereği yapılsın.

Nisa N.

19 Ara 2019

Kendi bölümüm ile ilgili iş de çalışmak istiyorum. Biz lojistik önlisans mezunları için daha fazla kadro açılmasını istiyoruz. Lisanslara verilen kadronun en az bize de hak tanınmasını istiyorum.

Meryem A.

30 Ara 2018

kabilyetli ve iyi derecede öğrenim görüyoruz atanmak istiyoruz.

ümmü g.

24 Ağu 2018

Lojistik mezunları dünyanın geleceği demem §u ki geleceğinizi kaybetmeyin bir safha da biz lojistikçilere yer açın

ibrahim h.

26 Oca 2017

Atanalim artık ömrümüz bitti

Özlem K.

20 Ara 2016

Lojistik olarak ülkemizde daha fazla alım yapılmalı

Tolunay Ş.

14 Kas 2016

ULAŞTIRMA, ULAŞIM, SEVKIYAT, DEPOLAMA VS.. İŞİ BİZİM İŞİMİZDİR

Tuncay N.

09 Kas 2016

LÜTFEN LOJİSTİK MEZUNLARI MAĞDUR EDİLMESİN KADROLAR DAHA FAZLA GENİŞLETİLSİN ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER

ECEM S.

09 Eyl 2016

MEZUN oluyoruz atanamıyoruz. bu ülke de en önemli gelir kaynağı ithalat ve ihracattır. bunun takibini ve sorumlluğunu bize bırakmak zorundasınız. biz bu bölümü boşuna okumadık.Lojistiği öldüremezsin ve şöyle de bir gerçek var ki bu bölümü yok etmek için ticareti yok etmeniz gerek buda imkansız. biz sadece hakkımızı istiyoruz. lütfen yetkililerimizin dikkatine zorlaştırmayın atamaları önümüzü kapatmayın. Ülkemiz bizler sayesinde kalkınıp gelişecek. yetkililerimizin dikkatine..

ESRA A.

30 Ağu 2016

kpss önlisans lojistiğe kadro bekliyorum

sinem ç.

28 Ağu 2016

İşsiz kalmak istemiyoruz.

dilan k.

25 Ağu 2016

Lojistik mezunlarına Ön Lisans KPSS merkezi atamalarda daha fazla kadro ayrılmasını istiyoruz.

Eren Ö.

24 Ağu 2016

Lojistik okuyup issiz kalmk istemiyoruz isimizi profosyonel olarak yapmak icin hakkettigimz kurumlara kodrolara atanmak istiyoruz lutfen sesimizi duyun lojistik okumk zordur zannedildigi gibi nakliyecilik degildir lojistik bir bilim dalidir .

lutfiye B.

11 Ağu 2016

bızede hak verılmesını ıstıyorum lojıstık bolumu mezunu olarak

merve k.

22 Tem 2016

türkiyenin lojistik alanında istihdam edilmesaini istiyorum ilgili makamların gereğini yapmasını rica ediyoruz

sevinç b.

22 Haz 2016

Atamam istiyoruz

Abdurrahman S.

17 Haz 2016

DAHA FAZLA KADRO İSTİYORUZ...

TC M.

11 Tem 2015

Gaziantep Üniversitesi Naci Topçuoğlu Lojistik bölümünden mezunum artık daha fazla iş imkanı istiyoruz.\r\nLojistik elemanına her sektörde ihtiyaç varken neden her işletmede kalifiyesiz alanında uzman olmayan elemanlar tercih ediliyor buna anlam veremiyorum.\r\nLojistik bölümünün daha anlaşılır olması için devletin katkısı şart... \r\nBeni dikkate alacağınızdan hiç şüphem yoktur.\r\nİyi çalışmalar

Erdem Ö.

01 Tem 2015

Geçen yıl kursa giderek tüm yıl kpssye hazırlandım.Bizim bu bölümü seçme nedenimiz önü açık ataması kolay olduğu içindi.Ama görüyoruz ki tek bir açık pozisyon bile yok şaka gibi.Bu durumun bi an önce düzeltilip 3219 kodunun da tercih listesine eklenmesini istiyoruz.

Müge N.

23 Haz 2015

LOJİSTİK MEZUNLARINA ALIM İSTİYORUZ.

OKAN A.

17 Haz 2015

Lojistik Mezunu Olarak Bizlere ihtiyacınız olacaktır. Benim mesleğimi farklı bölüm okumuş arkadaşlar yapmasın bırakın işimizi yapalım...

Onur A.

06 Haz 2015

LÜTFEN LOJİSTİK MEZUNLARINA KPPS\'DEN 70 PUAN VE ÜZERİ PUAN ALANLAR İÇİN ALIM AÇINIZ. MAĞDUR DURUMDAYIZ. BİLGİLERİNİZE ARZ EDERİM...

Okan A.

25 May 2015

Gelecegi olan bir bolum önem verilmesini,geliştirilmesini ve hak ettiği değerli verilmesini istiyoruz..

Mahmut K.

18 Nis 2015

Aldigimiz eğitim üzerine normal şartlarda Gümrükler,posta teşkilatı Karayolları demir yolları v.b kurumların yürütme işlemlerini lojistik mezunları yapmalı

Mustafa A.

15 Nis 2015

Emeğiniz ve çabamız boşa gitmesin lütfen bize de kadro açın

Savaş M.

11 Mar 2015

Küçük bir sehirde yaşadığım icin iş bulamıyorum.. İmkanların fazla olmasını istiyorum..

Büşra D.

10 Mar 2015

16 senenin sonunda işsizlik olmamalı emeklerimize yazık olmasını istemiyoruz bi farkımız olmalı.

Yusufcan O.

10 Mar 2015

İyi olsun inşallah..

Ömer K.

10 Mar 2015

Kpss de kadro ayrılmasını istiyorum

ertunç p.

10 Mar 2015

lütfen biz 3219 önlisans lojistik mezunlarının kadro çağrısını duyun . .

Musa D.

10 Mar 2015

Destekliyorum.

Fatih O.

10 Mar 2015

Ön lisans lojistik mezunları olarak Nisan ayında yapılacak olan merkezi atamalarda bu olumsuz durumun düzeltilmesini beklemekte ve ön lisans lojistik mezunlarına kadro ayrılmasını istemekteyiz.

Berkalp K.

10 Mar 2015

Haberler / Güncellemeler

  • BENİM İŞİMİ YAPAN BİR İŞLETMECİ BİR İKTİSATÇI GÖRMEK İSTEMİYORUM. HERKES KENDİ İŞİNİ YAPMALI . BU HAKSIZLIK....
    17.11.2014
  • Lojistik mezunlarına merkezi atamalarda daha fazla kadro istiyoruz.
    27.10.2014
  • alanımız cok kapsamlı hava, kara, denız, demır yolları her alanda egıtımımız saglam daha fazla ıstıhtam ıstıyoruz.( lojıstısyenler)
    24.10.2014
  • lojistik nefes gibidir kesılınce hıssedılır...
    24.10.2014