Petro Kimya Ortaokulu'nun Sabahçı Eğitime Devam Etmesi Talebi
292 kişi imzaladı. Hedef 500 imza!

Kampanyanı Başlatan
Rakhat İ.
26 Haziran 2026
Alıcı
Milli Eğitim Bakanlığı, Valilik, Kaymakamlık
Kategori
EğitimGüncel İmzalar
Yorumlar
lutfen oglenci yapmayin cok seyimiz gidiyor su an boyle cok guzel
elif a.
26 Haz 2026
Böyle bir değişim yapılsa bile okul yönetiminin bize 1 yıl önceden bildirilmesi gerekiyordu.Bu şekilde yaparak çocukların ders çalışma düzenini bozup okulun lgs puan ortalamasını düşürüyorsunuz.Alınan bu karardan vazgeçip eski düzende devam edilmesini rica ediyorum.
Ali Ş.
26 Haz 2026
dershane için zaman kalmıyor
Umut A.
26 Haz 2026
İlk okullar oglenci olmali
Mustafa e.
26 Haz 2026
İlk okullar öğlenci olmalı
Tuğçe E.
26 Haz 2026
Lgs ogrencilerin performansi olumsuz etkileyecegini dusunuyorum. Eski sistem devam etmeli
Pınar T.
26 Haz 2026
8. Sınıf öğrencilerinin öğlenci olmasını istemiyorum
Özgür Ç.
26 Haz 2026
Alıştım düzende sabahçı olarak devam etmek istiyorum
Celil A.
26 Haz 2026
Ortaokul çocuklarımız için çok sakıncalı akşam çıkışı epey geç olucak dershaneye gidiyor olucak ilkokullar için de sabah erken saatinde kalkmak çok zor olucak sınıfta uyur düşünüyorum sabah 7 çok erken saat
Aysel Y.
26 Haz 2026
Okullar sabahçı kalsın
Ömer K.
26 Haz 2026
Ortaokula giden çocuğumun okula sabahçı olarak devam etmesini istiyorum.
Yasemin G.
26 Haz 2026
Sabahçı olması daha iyi
Utku İ.
26 Haz 2026
Petrokimya da 7.sınıf okuyom.lgs hazırlığındayım,dershanem var aynı mevcut sistemin devam etmesini istiyorum.sabahçı olarak devam etmek istiyorum.
Mirza K.
26 Haz 2026
Petro kimya okulunda 2 oğlum okuyorum.Biri sabahçı,biri öğlenci Mevcut öğrenimin devam etmesini istiyorum
Ahmet M.
26 Haz 2026
İlkokullarda öğlenci ortaokul sabahçı olsun
Nuray e.
26 Haz 2026
Bir oğlum sabahçı,biri öğlenci.Sabahçı oğlum 7.sınıf ve dersanesi var Asla istemiyorum.Aynı düzende gitmesini talep ediyorum.Bu konuyu cimere de yazıcam.
Seniha M.
26 Haz 2026
8 sınıf öğrencileri lgs ye hazırlanıyorlar sabah okul öğleden sonra dershane olarak planlama yapılıyor bir kaç öğretmenin keyfi için değişim istemiyoruz
Bedir g.
26 Haz 2026
sabahcı devam edilsin
bade
26 Haz 2026
Sabahçı olsunlar
Mehmet H.
26 Haz 2026
Ortaokul öğrencilerimizin okula sabah gitmesini istiyoruz.
Arzu Ç.
26 Haz 2026
Ben 8.sınıf öğrencisiyım ve lys'ye hazırlanacgım. Sabah okul ,öğleden sonra ders çalışma planladım. Doğrusu da bu. Lütfen sistemle oynamayın
Reyyan n.
26 Haz 2026
Çocuklarımız bu sene 8. Sınıf LGS sınavına girecekler kursları sabahçı olarak ayarlandı ve belirli düzenleri buna göre ayarlandı kimse keyfiye çocuklarımızın geleceği ile oynayamaz
ismail t.
26 Haz 2026
Eğitim öğretim sezonu bitiminde alınacak bu karar çocukların geleceğini etkileyecektir.
Ahmet C.
26 Haz 2026
Ortaokul sabahçı kalsın
Derya t.
26 Haz 2026
Sabah egitiminin devamını talep ediyorum
şerife ç.
26 Haz 2026
İlkokul ogrencimin sabahın erken saatinde okula gelmesini istemiyorum
Mehmet c.
26 Haz 2026
8.sinifa geçen öğrencim var. Başarılı bir çocuk eğer öğlenci olma durumu olursa başka bir devlet okuluna ya da özel okula alacağım
Serkan ş.
26 Haz 2026
Mevcut durum korunsun
Onur D.
26 Haz 2026
Kurslarımdaki ek derslere daha rahat gidebilmek için sabahçı olarak devam etmek istiyorum
Rüzgar
26 Haz 2026
sabahçı devam edilmesini istiyorum çocuğumun
Fatma
26 Haz 2026
Orta okul sabahçı olsun.
Cisem k.
26 Haz 2026
Lgsye hazırlandığımız için kurslarımıza rahatlıkla gidebilmek için biz sabahçı olarak kalmak istiyoruz.
Ege T.
26 Haz 2026
Öğrenim hayatına 8. Sınıfta kızımın sabahçı olarak devam etmesini istiyorum
Zekiye Ö.
26 Haz 2026
Çocuklarımız İlkokul olduğu için sabah kalkmakta zorlanır keza ortaokul öğrencileri bile zorlanirken değişmesinin asla istemiyoruz
Seda A.
26 Haz 2026
Çocugumun kucuk olmasi ve kis saati uygulamasi olmamasi nedeni ile verimli ve dolu dolu ogrenme olmamasi kaynakli öglenci olmasi konusunda degerli desteginizi rica ederiz.
Aslı A.
26 Haz 2026
Aynı duzenin devam etmesini istiyoruz ilkokullar öğlenci olarak devam etsin
Ebru Ö.
26 Haz 2026
Çocuğumun sabahçı olarak okula devam etmesini istiyorum
Esen C.
26 Haz 2026
Bir LGS öğrencisi olarak tüm günümün gitmesini ve ekstradan katılmış olduğum hobilerimin çöp olmamasını istiyorum.
Erva Ş.
26 Haz 2026
Kızımın son senesi dershaneylede öğleden sonra diye konuştuk ortaokullarin sabahtan gidip ilkokullarin öğleden sonra okula gitmesi daha mantıklı
Özlem G.
26 Haz 2026
Saatlerimiz değişmesin....
Nazlıhan K.
26 Haz 2026
Velisi olduğum Ela Naz ime sabahcı olarak devam etmesini istiyoruz dersanaye yazdırdık ödemesini yaptık ve bizim gibi cok sayıda veli var bunları dikkate almanızı rica ederiz
Kazım İ.
26 Haz 2026
Sabah eğitimine devam etmek istiyoruz.
hulya p.
26 Haz 2026
Gündüzü istemiyorum
Ferhat a.
26 Haz 2026
8.sinifa giden öğrencilerin emekleri yok sayılamaz, dershane, özel derslerinin saatleri ile okul saatleri çakışacak, çocukların düzeni bozulacak. Okullar 2 ay sonra açılacak 8. sınıf çocukların bu durumdan çok etkileneceğinden çok korkuyoruz .
Lutfiye
26 Haz 2026
Sabahçı ılalım
baran g.
26 Haz 2026
Sistemin değişmesini asla istemiyoruz!Lütfen dikkat ile okuyunuz!Ne hakla ilk okul velileri istiyor diye onlarca yaptığımız öğretim planlarımız değişiyor. Benim çocuğum ilk okuldan beri petrokimyadadır.İlk okul velileri öğrencilerini kayıt ettirirken öğlenci olduğunu bile isteye kayıt ettirmiştir. Birileri istiyor diye onlarca aile ve çocuklar bu şekilde mağdur edilemez.Acilen hak hukuk empati ile yaklaşılarak konunun tekrar değerlendirilmesi şarttır.Bileğilerinize,
Gürbüz P.
26 Haz 2026
Düzen bozulmasın
Nevriye s.
26 Haz 2026
İlkokul öğrencisinin sabahçı olmasını istemiyorum
Zeynep U.
26 Haz 2026